ساکنان منبج خواستار استقرار نیرو‌های ارتش سوریه در این شهر شدند

ساکنان شهر منبج با برگزاری تظاهرات ضمن مخالفت با ورود نیرو‌های ترکیه‌ای، خروج نظامیان آمریکایی از منبج و استقرار نیرو‌های ارتش سوریه را در این شهر خواستار شدند.

ساکنان منبج خواستار استقرار نیرو‌های ارتش سوریه در این شهر شدندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ساکنان شهر منبج در شرق استان حلب سوریه با برگزاری تظاهرات، ضمن مخالفت با ورود نیروهای ترکیه ای و گروه های مسلح مورد حمایت آنان به این شهر، خروج نظامیان آمریکایی از منبج و استقرار نیروهای ارتش سوریه را در این شهر خواستار شدند.

روزنامه سوری الوطن نوشت تظاهرکنندگان در منبج با دعوت از ارتش سوریه برای ورود به این شهر، گروه موسوم به «نیروهای سوریه دموکراتیک» را که مورد حمایت ائتلاف به اصطلاح آمریکایی هستند، غافلگیر کردند. به ویژه که تظاهرات در اصل به دعوت گروه «نیروهای سوریه دموکراتیک» و برای نشان دادن حمایت مردمی از این گروه برگزار شده بود.

منابع محلی اعلام کردند تظاهرکنندگان پلاکاردهایی در مخالفت با مداخله ترکیه در منبج و حومه آن و همچنین در مخالفت با حضور آمریکا در این شهر در دست داشتند و این پیام را ارسال کردند که خواستار بازگشت نیروهای ارتش سوریه به این شهر هستند تا به این ترتیب آمریکا را تحت فشار قرار دهند تا به نیروهای ترکیه اجازه ندهد وارد این شهر شوند.
انتهای پیام/

درخواست ساکنان منبج از ارتش سوریه برای بازگشت به این شهر

برچسب ها: سوریه ، آمریکا ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار