در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

برنامه‌های متعدد بسیج دانش آموزان برای سال 97

مدیر بخش خواهران سازمان بسیج دانش آموزی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و علمی متناسب با سلایق دانش آموزان در سال 97 خبر داد.

برگزاری برنامه‌های متعدد علمی فرهنگی برای دانش آموزان عضو بسیجدلجو مدیر بخش خواهران سازمان بسیج دانش آموزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌های بسیج دانش آموزان در سال 97 اظهار کرد: برپایی انواع نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری و کرسی‌های آزاد اندیشی از جمله برنامه‌هایی است که به طور غیررسمی برای دانش آموزان در سال ۹۷ در نظر گرفتیم همچنین اردو‌هایی برای دانش آموزان در نظر گرفته شده تا اهداف تربیتی و پرورشی مورد نظر را به آنها آموزش دهیم.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی برای ایجاد جذابیت در دانش آموزان در نظر گرفتیم که ارتباط آن‌ها با بسیج بهبود پیدا کند و تعاملی صمیمانه با آنها داشته باشیم.

برگزاری لیگ های علمی برای دانش آموزان بسیجی

مدیر بخش خواهران سازمان بسیج دانش آموزی عنوان کرد: لیگ‌های علمی برای دانش آموزان بیش از گذشته در سال ۹۷ مورد توجه قرار می‌گیرد تا دانش آموزان را از ابعاد مختلف از جمله مسائل علمی تشویق کنیم که دانش آموزان در این لیگ به رقابت می‌پردازند و اردویی برای آنها در نظر گرفته شده است تا در  اردو این رقابت علمی انجام شود.

دلجو با اشاره به اینکه ارتباط صمیمانه با دانش آموزان به گونه‌ای است که از تمامی اقشار دانش آموزان جذب سازمان شوند، یادآور شد: برنامه‌ها به طور کلی به گونه‌ای برنامه ریزی شدند که تمامی دانش آموزان با سلایق مختلف مشتاق شرکت در برنامه‌ها باشند و در کنگره ملی هم‌فکری که سالیانه برگزار می‌شود با هم‌فکری دانش آموزان به این نتیجه رسیدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار