فعالیت ۱۵۵ گشت حفاظتی منابع طبیعی در هرمزگان

جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان از گشت زنی ۱۵۵ اکیپ گشت و مراقبت طی امروز و فردا در سراسر استان خبر داد.

رحیمی نیا جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: همزمان با دوازدهم و سیزدهم فروردین (روز طبیعت) ۱۵۵ اکیپ گشت دراستان فعالیت می‌کنند.
وی افزود: این تیم‌ها شامل ۴۰ اکیپ خودرویی، ۱۰ اکیپ موتوری و ۱۰۵ اکیپ از همیاران طبیعت و محافظان افتخاری آموزش دیده در نقاط مختلف جنگلی و مرتعی، مناطق حساس و بحرانی و خروجی‌های شهرستان‌ها فعال هستند.
جانشین فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری در همه‌ی شهرستان‌های استان با همکاری همیاران طبیعت و محافظان افتخاری برای اطلاع رسانی و ارائه برنامه‌های ترویجی و آموزشی به همشهریان و مهمانان نوروزی بر حفاظت از زمین‌های ملی و عرصه‌های منابع طبیعی فعالیت خواهند کرد.
رحیمی نیا از هرمزگانی‌ها و مهمانان نوروزی خواست در روز سیزده بدر اخلاق طبیعت گردی را رعایت و به هم نوعان خود نیز توصیه کنند و از شکستن شاخه درختان و روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خودداری کنند.
شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و خطر با سامانه تلفنی ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع تماس بگیرند.
انتهای پیام/ز


گشت زنی تیم‌های حفاظتی در مراتع

برچسب ها: نوروز 97 ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.