مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

پذیرش بیش از 18هزار خانواده در پایگاه‌های اسکان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از پذیرش 18 هزار 549 خانوار از ابتدای فروردین تا به امروز در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان خبر داد.

پذیرش بیش از 18هزار خانواده در پایگاه‌های اسکان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد پورداوود مدیرکل آموزش و پرورشاستان همدان با بیان اینکه امسال اتاق‌های نوع «ج» که رضایت‌مندی مسافران در آن حاصل نشده بود در برنامه اسکان نیست، گفت: تلاش عوامل ستاد اسکان فرهنگیان استان معطوف به این خواهد بود که ضمن حفظ کرامت میهمانان، نسبت به معرفی جاذبه های مختلف دینی، فرهنگی، تاریخی و طبیعی استان اهتمام ورزند.

وی از پذیرش 142 هزار و 580 نفر روز مسافر نوروزی  در مدارس استان همدان خبر داد و گفت: تاکنون 66 هزار و 817 مسافر نوروزی در قالب 18هزار و549 خانوار در پایگاه‌های اسکان استان همدان پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز با شاره به آمار روزانه پذیرش مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان، بیان کرد: در روز11 فروردین ماه 5 هزار 53 نفر در قالب یک هزار 404 خانوار در ستاد های اسکان استان همدان پذیرش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به آماده سازی ۱۶۰ مدرسه برای پذیرایی از  میهمانان نوروزی در استان همدان، عنوان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان برای تامین رفاه میهمانان نوروزی استفاده شده است.

انتهای پیام/ج

پذیرش مسافران نوروزی در ستاد اسکان فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.