شفر: امیدوارم ملی پوشان استقلال فردا شرایط مناسبی داشته باشند

سرمربی تیم استقلال گفت: امیدوارم ملی پوشان ما شرایط خوبی داشته باشند تا فردا به ۳ امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با الریان قطر گفت: بازی بسیار مهمی مقابل الریان داریم و در 6-7 ماه اخیر بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم اما امیدوارم فردا ورزشگاه پر شود. از همین جا به هواداران می گویم که استقلال به شما نیاز دارد. امیدوارم فردا شاهد همان رفتاری باشیم که مقابل العین داشتیم. پایه خوبی در استقلال ایجاد شده است و در این مدت خوب تمرین کرده ایم. ما فردا دوازده نفره هستیم. یازده نفر داخل زمین به علاوه هواداران. امیدوارم ملی پوشان ما شرایط خوبی داشته باشند تا فردا به 3 امتیاز مسابقه دست پیدا کنیم.

او درباره شناخت از تیم الریان ادامه داد: الریان تاکتیکش را نسبت به بازی های قبل عوض کرده است. قبل از این با سیستم 2-4-4 بازی می کرد اما حالا با سه مدافع بازی می کنند. ما فردا به دنبال خوب بازی کردن همراه با اعتماد نفس هستیم. امروز آخرین تمرین را برگزار می کنیم تا شرایط را بسنجیم.

شفر در باره وضعیت تیام، فرشید باقری و مجید حسینی اظهارکرد: این افراد هیچکدام به بازی نمی رسند. البته تیام شاید بتواند یک نیمه بازی کند اما ریسک نمی کنیم چون به او برای دیدار با الهلال نیاز داریم. باقری دو روز پیش مصدوم شد و طبیعی است وقتی بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند ممکن است مصدوم هم شوند. آرمین سهرابیان را هم داریم که مقابل فولاد خوب بازی کرد، البته در ذهن من ترکیب فردا مشخص است. نباید اینجا ترکیب تیمم را اعلام کنم و باید تا فردا منتظر بمانیم.

سرمربی استقلال درباره مهار مهاجمان تیم حریف بیان کرد: بهترین حالت برای مهار مهاجمان الریان این است که مهاجمان ما توپ را نگه دارند. ما نباید اجازه دهیم آنها با پاس های بلند به شماره های 9 و 23 توپ برسانند.هر بازیکنی که می جنگد باید این مسئولیت را داشته باشد که اگر توپ را از دست داد آن را پس بگیرد.

انتهای پیام/

اظهارات  شفر درباره بازی با الریان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار