معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد خبر داد؛

بیش از ۳۵ هزار مسافر نوروزی در محل‌های اسکان شهرداری اسکان یافتند

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد گفت: از ابتدای پذیرش مسافران نورزی تاکنون بالغ‌بر ۳۵ هزار نفر در محل‌های اسکان شهرداری اسکان یافتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛    مرادی، معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد، با اشاره به اینکه ستاد اسکان نوروزی شهرداری امسال با انگیزه بهتر و قویی‌تری فعالیت خود را آغاز کرد، اظهار داشت: شهرداری خرم‌آباد کار‌های ستاد نوروزی خود را از نیمه دوم بهمن ما با برگزاری کلاس‌های آموزشی نحوه برخورد با مسافران نوروزی برگزار کرده و متحد شکل بودن لباس‌ها در ستاد‌ها و برپایی حمام‌های سیار در پارک‌های نسترن و بانوان ازجمله کار‌های ویژه سال جاری بوده که استقبال خوبی را در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه ستاد‌های اسکان نوروزی شهرداری تا ۱۳ فروردین‌ماه بر پا هستند، افزود: ستاد‌های خرم‌آباد در سه محل پارک شریعتی، بانوان و نسترن بوده که تا ۱۳ فروردین‌ماه این ستاد‌ها پذیرش ندارند.

معاون خدمات شهری شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: از ابتدای پذیرش مسافران نورزی تاکنون بالغ‌بر ۳۵ هزار نفر در محل‌های اسکان شهرداری اسکان یافتند.

وی بابیان اینکه محل‌های اسکان شامل سالن و چادر بود، گفت: ۱۶۵ چادر برپاشده بود که علاوه بر این ارائه بخاری‌برقی و پتو نیز از جمله امکاناتی بود که ارائه شد.

خدامرادی بیان کرد: کمترین میزان اسکان در خرم‌آباد سه روز بوده که این نشان می‌دهد به هدف خود که تبدیل معبر گردشگری به مقصد تبدیل‌شده‌ایم.

انتهای پیام/د

اسکان بیش از ۳۵ هزار مسافر نوروزی در محل‌های اسکان شهرداری

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار