معاون دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد;

بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شاهرود

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شاهرود گفت : چهار هزار و 414 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و بین راهی در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان بینش معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از پانزدهم اسفند 96 تاکنون ، چهار هزار و 414 مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و بین راهی انجام شده است.

وی افزود : همچنین در مدت اجرای طرح سلامت نوروزی به 131 واحد متخلف هم تذکر کتبی داده شده که در صورت تکرار پلمپ موقت خواهند شد.

پلمپ 25 واحد متخلف در شاهرود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تصریح کرد : 25 واحد متخلف به علت رعایت نکردن بهداشت فردی و ابزار کار استفاده از مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته پلمپ و 62 واحد متخلف هم به مراجع قضایی معرفی شده اند.

به گفته بینش ، بازرسی ها نسبت به پارسال افزایش داشته اما تخلفات کاهش داشته است.

وی گفت: در طرح سلامت نوروزی 31 بازرس بهداشت محیط تا پانزدهم فروردین ماه به صورت شبانه روزی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران ها، اماکن بین راهی، تالارهای پذیرایی، نانوایی ها، مراکز عرضه خشکبار و قنادی های شهرستان های شاهرود و میامی بازدید می کنند.

بینش افزود: شهروندان و مسافران می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی موارد را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار