خدمات رسانی مراکز درمانی فارس به بیش از ۱۵ هزار مراجعه کننده

یازدهمین روز از بهار سال ۹۷ با خدمات رسانی شبانه روزی تیم‌های بهداشت و درمان فارس به مردم استان، زائران سومین حرم اهل بیت (ع) و مسافران نوروزی همراه بود.

دکتر مردایان دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در یازدهمین روز از تعطیلات سال نو، ۱۵ هزار و ۱۰۶ مورد مراجعه به مراکز درمانی فارس به ثبت رسیده که ۱۳۴۲۰ مورد با دریافت خدمات لازم، به صورت سرپایی درمان شده و هزار و ۶۸۶ مورد نیز بستری شده اند.

او همچنین از انجام ۲۸۱ مورد عمل جراحی در مراکز درمانی استان، در این روز خبر داد که با آمادگی و حضور تیم‌های پزشکی و درمانی انجام گرفته است.

خدمات رسانی مراکز درمانی استان به ۲۱۹ مصدوم سوانح ترافیکی که ۸۱ مورد سرپایی و ۱۳۱ مورد نیز بستری شده اند، دیگر موردی بود که دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه به عنوان خدمات روز گذشته در استان اعلام کرد.

دکتر مرادیان همچنین از مراجعه هفت بیمار مبتلا به مسمومیت با گاز مونوکسید کربن به مراکز درمانی استان در یازدهمین روز از تعطیلات خبر داد.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی دانشگاه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز طبیعت، از مردم خواست تا به نکات ایمنی نظیر پرهیز از مصرف قارچ‌های سمی، رانندگی ایمن و مصرف آب‌های سالم، دقت کافی داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل، به سرعت موضوع را به مرکز اورژانس فارس با شماره ۱۱۵، اطلاع دهند.
انتهای پیام/ر

انجام ۲۸۱ مورد عمل جراحی در یازدهمین روز از سال نو

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار