یک کشته بر اثر تصادف دو خودرو پراید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تصادف شدید دو خودرو پراید در محور دارخوین- شادگان یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛شهرام مقام رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان  شامگاه گذشته گفت: تصادف دو خودرو پراید در مسیر دارخوین- شادگان به دلیل سرعت غیرمجاز و رخ به رخ شدن یک کشته و ۸ مصدوم بر جای گذاشت که حال یکی از مصدومان وخیم اعلام شده است.

وی افزود: به دلیل شدت تصادف و آمار مصدومان حادثه، کارشناسان همراه با ۳ خودرو اورژانس به محل حادثه اعزام شده و از آنجا مصدومین را به بیمارستان شهید معرفی شادگان منتقل کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در مورد آمار تصادفات گفت: روزگذشته  ۶ حادثه درون شهری و ۴ حادثه برون شهری گزارش شده که متاسفانه طبق آمار اعلامی پلیس راهور کشور استان خوزستان از استان‌های است که بیشترین آمار تصادف درون شهری و برون شهری را داشته است.

مقام افزود: کد خودروهای پایگاه‌های اورژانس به صورت ویژه در هر بیست کیلومتر از مسیر برون شهری برای خدمات‌رسانی بیشتر و سریعتر به هموطنان قرار گرفته است ولی از مردم خواستار هستیم برای جلوگیری از این گونه حوادث ناگوار از سرعت غیر مجاز جلوگیری کنند.

انتهای پیام/د

تصادف دو خودرو پراید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.