رئیس پلیس راه استان همدان خبر داد:

رشد 23 در صدی تردد در جاده های استان همدان

رئیس پلیس راه استان همدان از رشد 23 در صدی تردد در جاده های استان از 24 اسفند 96 تا 12 فروردین 97 خبر داد.

رشد 23 در صدی تردد در جاده های استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان  روز دوشنبه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان همدان با اشاره به 10 میلیون تردد در جاده های استان همدان از 24 اسفند تا 12 فروردین، بیان کرد: تردد های در سطح جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه تردد ها در سطح جاد های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به 2 میلیون رشد داشته است، گفت:  متاسفانه در مدت مذکور 16 نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند که نسبت به سال قبل تغییری نداشته است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه تصادف جرحی نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد افزایش داشته است بیان کرد: 136 نفر در تعطیلات نوروزی امسال در  محورهای مواصلاتی استان همدان بر اثر تصادف مجروح شدند.

وی در ادامه افزود: آمار تصادفات در استان در مقایسه با سال قبل 9 درصد رشد را نشان می دهد.

عزیزی در تعطیلان نوروز ترافیک و حجم تردد در جاده های استان بالا بود، گفت: پلیس راه با بیش از 600 نیرو و روزانه 130 گشت امنیت راه ها را برای هم استانی ها و مسافران گرامی تامین کرده است.

رئیس پلیس راه استان همدان در ادامه افزود: نزدیک به 200هزار نفر نیرو از سایر ارگان های پلیس و نیروی انتظامی پلیس راه را دراین راه همیاری و کمک کردند.

وی با بیان اینکه خستگی، خواب آلودگی و انحراف به چپ نقش مهمی در بروز تصادفات دارد بیان کرد: اژگونی بیشترین علت تصادفات در جاده های استان همدان است.

عزیزی به محدودیت های ترافیکی در روز های پایانی تعطیلات در محور های مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: تردد انواع کامیون ها از محور قدیم همدان ساوه از روز گذشته تا 12 شب امشب ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به روز طبیعت  و محدویدت های ترافیکی این روز گفت: جاده فرعی سد اکباتان، جاده چیشین – ابرو، امام زاده محسن از ساعت 16 امروز به سمت شهر همدان یک طرفه خواهد شد.

انتهای پیام/ د.ا

تردد های در سطح جاده های استان 23 درصد رشد داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار