پایان همکاری ایجنت جنجالی با کی روش و تیم ملی

ارتباط فدراسیون فوتبال ایران با بامداد میرزایی پس از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با الجزایر پایان یافت.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  بامداد میرزایی فردی است که در روزهای اخیر به یک چهره جنجالی در فوتبال ایران تبدیل شده است و حواشی پیرامون این فرد پس از دیدار تیم ملی ایران با سیرالئون و حضور در نشست خبری پیش از بازی شاگردان کارلوس کی روش با تونس افزایش یافت.

شنیده می شود میرزایی که حتی خود را مسئول اجرایی تیم ملی ایران معرفی کرده بود، در جریان سفر این تیم به اتریش برای برگزاری بازی با الجزایر دچار اتفاقی جنجالی شد که این امر به معنی پایان ارتباط او با کی روش و تیم ملی تلقی شد.

دلیل قطع رابطه میرزایی با تیم ملی ایران، نارضایتی کارلوس کی روش از کمپ تمرینی تیم ملی در اتریش و درگیری لفظی سرمربی تیم ملی با این ایجنت است که منجر به قهر بامداد با کی روش و ترک اردوی یوزپلنگ ها از سوی میرزایی می شود.

مهدی تاج در گفت و گوی تلفنی با برنامه ۹۰ پایان همکاری فدراسیون فوتبال ایران با بامداد میرزایی، یکی از کارگزاران شرکت EVOL SPORT فرانسه را تائید کرد.

در ماه های اخیر جنجال های زیادی درباره رابطه میرزایی با تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی روش به وجود آمده بود اما پس از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان با الجزایر این ارتباط به پایان رسید.

انتهای پیام/

پایان ماجرای ایجنت جنجالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار