کشف ٢٨ فقره انواع سرقت در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از کشف ٢٨ فقره انواع سرقت و دستگیری ٣ سارق حرفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

کشف ٢٨ فقره انواع سرقت در کلاردشتبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: به منظور کشف سرقت و دستگیری سارقان منطقه، گشت‌های فوق العاده ماموران پلیس آگاهی  در اجرای طرح مقابله به سرقت در شهرستان کلاردشت به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی سه سارق حرفه‌ای و مکان دپوی لوازم سرقتی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان موفق به کشف مقادیر زیادی لوازم سرقتی شده اند.

فرمانده انتظامی کلاردشت افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست: عموم مردم میتوانند در صورت مشاهده هرگونه ناامنی و هرگونه موارد خاص با برقرای تماس با ١١٠ پلیس را در جریان موضوع قرار داده و در برقراری نظم و امنیت نیز سهیم باشند.

انتهای پیام /ر

دستگیری سارق حرفه‌ای درکلاردشت

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
۲۰:۳۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
حتی اگر سر هر کوچه یک پلیس بذارن، باز هم مانع سرقت نخواهد شد مگر مردم یاد بگیرند که دوربین، دزدگیر، قفل، درب، حفاظ و گاوصندوقها موقعی واقعا ضد سرقت هستند که فروشنده ای معتبر حاضر بشه برای اون چیزی که تحت عنوان ضد سرقت میفروشه، ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کنه
آخرین اخبار