ربیعی مطرح کرد؛

موفقیت کوچک دستگاه های اداری به موفقیت بزرگ ختم می شود

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : وقتی همه ما به دنبال خلق موفقیت‌های کوچک باشیم و آن‌ها را به وجود آوریم ، موفقیت بزرگ به وجود می آید .

موفقیت کوچک دستگاه های اداری به موفقیت بزرگ ختم می شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دردیدار نوروزی با کارکنان این وزارتخانه ضمن تبریک سال جدید گفت : وقتی همه ما به دنبال خلق موفقیت‌های کوچک باشیم و آن‌ها را به وجود آوریم، وقتی همه دستگاه‌های اداری موفقیت‌های کوچک داشته باشند، نتیجه نهایی با یکدیگر جمع می‌شود و موفقیت بزرگی به وجود می آید.
 
وی افزود: موفقیت‌های کوچک در زندگی شخصی ما، محل کار ما، و مهم‌تر از آن تصمیم‌هایی که می‌گیریم معنا پیدا می‌کند.
 
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت : امسال هرکدام از ما می‌توانیم این موفقیت‌های کوچک را امتحان و آن‌ها را خلق کنیم وامیدواریم نتیجه آن را هم پایان سال و در رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و اشتغال ببینیم.
 
ربیعی بیان کرد: سال گذشته سال سختی بود، اما در کنار این سختی ها دستاوردهای چشمگیری نیز در حوزه کاری خود داشتیم.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به دو به خصوصیت انسان یعنی فراموشی تلخی ها و در مقابل آن امید و آرزو گفت : انسان دو خصوصیت دارد که کمک می کند به حیات او از لحاظ فکری و معنوی کمک کند، یکی فراموشی تلخی و دیگری امید و آرزو است ،  این دو خصوصیت  به انسان  کمک می کند تا  با فراموشی  تلخی های کار و امید به آینده توان خود را جمع و اهدافی بزرگ برای آینده خود ترسیم کند.
 
ربیعی در پایان تصریح کرد: در سال جدید تمام توان خود را جمع می کنیم تا بیش از پیش به جامعه هدف کمک کنیم.
 
انتهای پیام/

دیدار نوروزی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با کارکنان وزارتخانه مورخ 14 فروردین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار