برنامه بازی‌های دوستانه فوتسال در سال ۹۷ مشخص شد

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال از برنامه بازی های دوستانه تیم ملی در سال جدید خبر داد.

عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  برنامه بازی های دوستانه تیم ملی فوتسال را در سال 97 به صورت مختصر بیان کرد.

ترابیان در ابتدا عنوان کرد: تیم ملی بزرگسالان فوتسال در سال 97 شاهد رویداد رسمی نخواهد بود و ما برای آمادگی هر چه بیشتر این تیم بازی های دوستانه ای را فراهم خواهیم کرد. در هفته ی اول مهرماه تیم ملی فوتسال در تورنومنت چهارجانبه ای با حضور تیم های ژاپن ، اوکراین و بلاروس شرکت خواهد کرد و همچنین در 6 تا 9 آبان ماه بازی دوستانه ای را با تیم ملی فوتسال برزیل در این کشور خواهیم داشت.

او افزود : تیم ملی امسال هم در تورنمنت 4 جانبه قزاقستان با حضور تیم های روسیه ، قزاقستان و آذربایجان حاضر خواهد شد. در ادامه در تاریخ 4 آذرماه نیز با یک تیم صاحب نام اروپایی دیداری خواهیم داشت.

ترابیان عنوان کرد: در روز های ابتدایی فروردین ماه 1398 تیم برزیل به ایران سفر خواهد کرد تا دیداری دوستانه به میزبانی کشورمان  با این تیم صاحب نام داشته باشیم. او همچنین متذکر شد در فواصل بین بازی های دوستانه اردو هایی را برای تیم ملی تدارک دیده ایم که در روزهای شنبه تا دوشنبه انجام خواهد شد تا این تمرینات با حضور بازیکنان در باشگاه هایشان تداخلی نداشته باشد.

امید بسیاری به تیم المپیک فوتسال داریم

ترابیان همچنین در رابطه با تیم ملی المپیک فوتسال کشورمان گفت: متناسب با رویداد ها برای تیم ملی کشورمان بازی های دوستانه ای را خواهیم داشت.ابتدا تیم فوتسال کشورمان در تورنمنتی در کشور ایتالیا حاضر خواهد شد تا بازیکنان مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرند و پس از آن تیم ملی کشورمان به عنوان نماینده آسیا در مسابقات المپیک حضور به عمل خواهد آورد.همچنین صحبت هایی با تیم برزیل برای دیداری دوستانه انجام شده که  در حال پیگیری است.

تیم ملی بانوان هم بازی دوستانه خواهد داشت

رئیس کمیته فنی فوتسال درباره بازی های دوستانه برای تیم ملی بانوان گفت: تیم ملی فوتسال بانوان پس از 2 بازی با تیم ملی چین در اردیبهشت ماه به مصاف تیم اوکراین خواهند رفت.

عباس ترابیان در پاسخ به این موضوع که چرا از تیم های مطرح برای بازی های دوستانه استفاده نمی شود، گفت: برای برقراری و ایجاد بازی دوستانه با تیم های مطرح این مشکل وجود دارد که بازیکنان تیم های ملی سایر کشورها نمی توانند از باشگاه هایشان جواز حضور در بازی های ملی را بگیرند.برای مثال در بسیاری از مواقع ما با تیم ملی برزیل و یا آرژانتین این موضوع را داشته ایم.

بلاتکلیفی مس سونگون سبب دردسر برای این تیم خواهد شد

ترابیان درباره موضوع لیگ برتر فوتسال و بلاتکلیفی برخی از تیم های حاضر در لیگ گفت:هیچ کناره گیری از لیگ تا به این لحظه صورت نگرفته است و همچنین بلا تکلیفی تیم مس سونگون می تواند کار دست این تیم بدهد و در ادامه این روند ممکن است سبب شود که امتیاز حضور این تیم درمسابقات آسیایی بنا بر آبروی فوتسال ایران گرفته شود و به باشگاه دیگری داده شود.همچنین بلاتکلیفی برای تیم تاسیسات دریایی هم وجود دارد زیرا این تیم هنوز اعلام نکرده است که می خواهد از لیگ کناره گیری کند یا بماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار