نمایش مستند «دارالسلام» در نخستین مرجع فیلم مستقل کشور

مستند «دارالسلام» در نخستین مرجع فیلم مستقل کشور به نمایش عمومی گذاشته شده است.

محدث مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: مستند «دارالسلام» به کارگردانی احسان شادمانی که در روز‌های پایانی سال ٩٦ در نخستین جشنواره فیلم کهگیلویه و بویراحمد توانست تندیس جشنواره در بخشِ بهترین پژوهش فیلم مستند را به دست بیاورد و در بخش‌های بهترین کارگردانی و بهترین فیلم مستند هم نامزد دریافت جایزه از این جشنواره بود، از نوروز ٩٧ در سایت ودیو نخستین مرجع فیلم مستقل کشور به نمایش عمومی گذاشته شده است.

وی افزود: مستند دارالسلام همچنین تندیس بهترین کارگردانی فیلم مستند از دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای کل گراش، منتخب چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند از چهارمین جشنواره ملی مدرسه عشق، تندیس بهترین کارگردانی مستند نخستین جشنواره ملی فیلم تدبیر، استان البرز، کاندیدای بهترین مستند سیزدهمین دوره جشنواره Action on film آمریکا را به دست آورده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد: مستند «دارالسلام» روایتی سه‌ساله در قدیمی‌ترین گورستان مسلمانان در شهر شیراز و جستجوی خرافه‌ها و باور‌های این مکان است.

محدث بیان کرد: سایت اکران فیلم «ودیو» (vodio) بر روی پلت‌فرم VOD راه‌اندازی شده و امکان تماشا، لذت و حمایت از فیلم‌های کوتاه، مستند و مستقل ایرانی را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: همچنین این سایت سامانه‌ای ا‌ست برای فروش قانونی و رسانه ویدئو درخواستی فیلم‌های کوتاه، مستند، بلند، تئاتر و انیمیشن.
احسان شادمانی کارگردانی و تدوینگر این فیلم است و تهیه‌کننده و مدیرتولید آن حمیدصادقی است.

احسان شادمانی عضو پیوسته انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) و مدرس انجمن سینمای جوانان تولید فیلم‌های کوتاه و مستند لطفاً غروب نکن، نَنو، عده‌ای کنار هم، پانچ، دور و دورتر، دارالسلام و بالین را در کارنامه فیلمسازی خود ثبت کرده است که این آثار در بیش از ٣٠ جشنواره ملی موفق به کسب تندیس و دیپلم افتخار شده‌اند.

انتهای پیام/ن

نمایش مستند دارالسلام در نخستین مرجع فیلم مستقل کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.