اهدای جایزه وبرگه های امتیاز به همیاران بازیافت در قم

مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم گفت: شهروندان با تحويل پسماندهاي خشك به خودروهاي سيار كه به صورت هفتگي به درب منازل آنان مراجعه مي‌كنند ، برگه‌هاي امتياز دريافت کرده با شرکت در قرعه کشی از جوایزی بهره مند می‌شوند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سیدعبدالله میر ابراهیمی،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندشهرداری قم با اشاره به آغاز دوره جدید قرعه کشی طرح تفکیک پسماند از مبدا در سطح مناطق شهری اظهار کرد: برای حفظ و تقویت انگیزه شهروندان، قرعه‌کشی همیاران بازیافت از سال 95 به صورت ماهیانه برگزار شده و جوایزی به برگزیدگان اهدا می شود که این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد : شهروندان با تحویل پسماندهای خشک به خودروهای سیار که به صورت هفتگی به درب منازل آنان مراجعه می‌کنند و یا غرفه‌هایی که در سطح مناطق و نواحی مستقر هستند، برگه‌های امتیاز دریافت می کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با بیان اینکه هر شهروند می‌تواند به ازای کسب ۱۰۰ امتیاز، کارت طلایی از غرفه‌ها دریافت ‌کند، گفت: شهروندان شماره سریال هرکارت، کد غرفه و کد ملی خود را باید به سامانه پیامک کنند تا در قرعه‌کشی ماهیانه مشارکت داده شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: در قرعه کشی های ماهیانه با هدف انتفاع تعداد بیشتری از شهروندان از جوایز، به ازای هر 300 کارت امتیاز ثبت شده در هر غرفه یک برنده در نظر گرفته شده است که این امر به دلیل مشارکت بالای شهروندان در اسفند ماه به 129 برنده رسید .

میرابراهیمی با اشاره به برگزاری مراسم قرعه کشی اسفند ماه 96 گفت: 43 هزار و 403 عدد کارت طلایی در اسفند ماه در سامانه پیامکی سازمان ثبت شده است .

میرابراهیمی با اشاره به سه غرفه ای که ثبت بیشترین تعداد کارت های طلایی را از آن خود کرده اند، گفت: سه هزار و 811 کارت با کد غرفه 11 ، سه هزار و 390 کارت طلایی با کد غرفه 12 و سه هزار و 273 کارت طلایی با کد غرفه 41 در سامانه پیامکی به ثبت رسیده است .

وی  در پایان با اشاره به فعالیت 26 غرفه بازیافت در سطح شهر تصریح کرد: در سال 96 ، هفت غرفه به مجموع غرفه‌های بازیافت سطح شهر افزوده شده است .

انتهای پیام/الف

آغاز دوره جدید قرعه کشی طرح تفکیک پسماند از مبدا در سطح مناطق شهری قم

 

برچسب ها: اجتماعی ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.