در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان شد؛

«معکوس» پولاد کیمیایی در مرحله تدوین/ روایت آقای کارگردان از سختی تولید يك اثر سينمايی

پولاد کیمیایی از آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «معکوس» سخن گفت.

آخرین وضعیت «معکوس» از زبان کارگردان/ با فیلمی سخت و سنگین روبرو شدیمپولاد کیمیایی بازیگر و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «معکوس» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: فیلمبرداری این اثر به پایان رسید و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد و راف کات اولیه آن زده شده است.

وی افزود: از آنجایی که این فیلم ریتم  سریعی دارد، پرپلان شده است. بدین جهت با حجم زیاد راش مواجهیم که باید باید تبدیل به راف کات نهایی حدود 110 دقیقه ای شود.

وی بیان کرد: فیلم «معکوس» به لحاظ فصل، فیلمنامه، آماده سازی لوکیشن و...بسیار سخت و سنگین بود و پرداختن به این ژانر و این نمونه فیلم حداقل در سینمای ایران برای اولین بار اتفاق افتاده است.

این کارگردان اظهار داشت: در «معکوس» با فیلمی روبرو هستیم که در لایه اول آن اجتماعی و خانواده محور است و کلیت آن اکشن نیست، اما در داخل آن ضرب آهنگ های اکشن می بینیم.

کیمیایی تصریح کرد: کسانی که در این فیلم ما را حمایت کردند، از جان و دل مایه گذاشتند که قدردان آنها هستم و از همین جا از تورج منصوری که پای فیلم ایستاد و همچنین از پرویز آبنار بخاطر صداگذاری خوب فیلم قدردانی می کنم.

گفتنی است؛ در فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی و تهیه کنندگی مسعود کیمیایی، بازیگرانی چون بابک حمیدیان، علیرضا کمالی، اکبر زنجانپور، شهرام حقیقت دوست و لیلا زارع نقش آفرینی می کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار