امدادرسانی به بیش از ۱۰ هزار نفرحادثه دیده نوروزی در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰ هزار و ۷۲ حادثه دیده از آغاز طرح نوروزی خدمات رسانی به مسافران (۲۵ اسفند) تا ۱۳ فروردین از خدمات این نهاد در استان بهره‌مند شدند.

رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  ۵۷ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر سیستان و بلوچستان در سه بخش جاده، کوهستان و ساحل در قالب طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین درحال خدمات رسانی به مسافران نوروزی هستند.

راشکی ادامه داد: ۲۰۶ مورد حادثه در این مدت در سیستان و بلوچستان رخ داد.

وی با بیان اینکه برای رفاه حال مسافران در ۳۳ نقطه سیستان و بلوچستان در جاده‌های ارتباطی مکانی برای اسکان اضطراری در نظر گرفته شده است، افزود: ۶ هزار و ۴۷۸ نفر در قالب هزار و ۱۷۱ خانوار در این مدت در استان اسکان داده شدند.

وی ارائه خدمات به سه هزار و ۵۸۲ مصدوم حوادث، درمان سرپایی سه هزار و ۵۴۶ نفر، انتقال ۳۸ مصدوم به مراکز بهداشتی درمانی و انجام ۱۱ مورد عملیات رها سازی را از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در طرح نوروزی امسال ذکر کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۸۸۱ نفر روز در قالب ۴۶۲ تیم عملیاتی در این مدت در استان فعال بودند.

انتهای پیام/ع

امدادرسانی به حادثه دیدگان نوروزی 

برچسب ها: نوروز ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار