اقامت شبانه بیش از ۱۴ میلیون گردشگر نوروزی در مازندران

دبیر ستاد خدمات سفر مازندران از اقامت شبانه بیش از ۱۴ میلیون نفرشب از آغاز طرح نوروزی تاکنون در استان خبر داد.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  بهروز کشاورز دبیر ستاد خدمات سفر مازندران گفت:  از ۲۷ اسفند پارسال تا پایان روز ۱۳ فروردین، ۱۴ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۵۳۱ نفرشب اقامت دراستان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه امسال، از آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفر تاکنون، ۳ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۸۰۰ نفرشب در روستا‌ها اقامت کردند افزود: در این مدت ۳ میلیون و ۱۷ هزار و ۳۱۰ گردشگر مسافر از روستا‌ها بازدید کردند.

کشاورز گفت: در این مدت،۸۲۰ هزار و ۴۹۱ نفر از اماکن مذهبی و متبرکه، ۵ هزار و ۶۹۳ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی و ۳۶۴ هزار و ۸۷۷ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.

دبیر ستاد خدمات سفر مازندران افزود: ۵ هزار و ۹۰۷ بازدید نظارتی در استان انجام شد که مالکان ۱۵۷ واحد مورد تشویق و ۱۲۵ واحد دیگر نیز مورد مؤاخذه و اخطار کتبی داده شد.

وی گفت: در این مدت، میزان مصرف بنزین سوپر و معمولی ۱۰۲ هزار و ۲۳۸ لیتر و میزان مصرف نفت گاز (گازوئیل) ۱۳ هزار و ۵۵۵ لیتر بوده است.

کشاورز تعداد مأموریت‌های انجام شده توسط هلال احمر این استان را ۴۷۶ مورد اعلام و افزود: تعداد تصادفات امدادرسانی شده ۱۷۶ فقره و تعداد مصدومین امدادرسانی شده توسط این نهاد نیز ۳ هزار و ۲۰۷ نفر بوده است.

انتهای پیام /ر

اقامت گردشگران نوروزی در مازندران

برچسب ها: میراث فرهنگی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار