۶۰ برنامه ورزشی و بومی در استان بوشهر برگزار شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در نوروز امسال با همکاری هیات‌های ورزشی بیش از ۶۰ برنامه ورزشی و جشنواره‌های بومی محلی در سراسر این استان برگزار شد.

۶۰ برنامه ورزشی و بومی در استان بوشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان فر گفت: در تقویم برنامه‌های نوروزی اداره کل ورزش و جوانان توسعه ورزش همگانی و فضای پر نشاط ورزشی مورد توجه ویژه قرار داشت.

وی بیان کرد: در اجرای برنامه‌ها همه گروه‌های سنی مخاطب بودند و از ظرفیت‌های بومی و محلی برای اجرای برنامه‌ها استفاده شد.

بهروزیان فر ادامه داد: آشنایی با فرهنگ اصیل مناطق استان بوشهر از دیگر هدف‌های برنامه‌ها بود که با استقبال خوبی توسط شهروندان و مهمانان نوروزی همراه شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان، مسابقات فوتبال و فوتبال ساحلی جام نوروز، جشنواره‌های ورزشی و نشاط و آیین و سنن بومی در کنار سواحل خلیج فارس از جمله برنامه‌های نوروزی بود.

بهروزیان فر گفت: جشنواره ساخت و پرواز بادبادک ها، برپایی ایستگاه‌های بازی‌های بومی و محلی، مسابقات ماهیگیری کنار ساحل، جشنواره‌های ساخت مجسمه‌های شنی و بازی در شن، برگزاری جشنواره‌های قایق سواری، جت اسکی و پیاده روی‌های خانوادگی از دیگر برنامه‌های تعطیلات نوروزی در استان بوشهر بود.

انتهای پیام/م

برگزاری ۶۰ برنامه ورزشی و بومی در استان بوشهر

برچسب ها: نوروز ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.