لغو 14 پرواز فرودگاه بین المللی بیرجند از فروردین ماه سال جاری

مدیر کل فرودگاههای استان گفت: از ابتدای سال 1397 تعداد 14 پرواز از پروازهای فرودگاه بین المللی بیرجند باطل اعلام شده است.

سلامی مدیر کل فرودگاه‌های استان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  گفت: این پروازها در روزهای یکم،دوم،سوم فروردین ماه در مسیر های تهران-بیرجند-زاهدان،تهران-بیرجند-مشهد و تهران-بیرجند-تهران بوده است. 

وی افزود: همچنین در تاریخ های نهم،دوازدهم و پانزدهم فروردین ماه نیز در مسیرهای تهران-بیرجند-مشهد،مشهد-بیرجند-تهران و تهران-بیرجند تهران بوده که از این تعداد 5 پرواز هواپیمایی ایران ایر و 3 پرواز متعلق به هواپیمایی ماهان بوده است که توسط شرکت های یاد شده باطل اعلام شده است.

سلامی اظهار داشت: پروازهای هواپیمایی ایران ایر در تاریخ 18، 28 فروردین ماه و همچنین یکم،چهارم و نهم اردیبشهت ماه در مسیرهای تهران-بیرجند-تهران،مشهد-بیرجند-تهران و تهران-بیرجند مشهد نیز توسط این شرکت باطل گردیده است.

وی همچنین ادامه داد: پرواز پنج شنبه 16 فروردین ماه سال جاری هواپیمایی ماهان نیز باطل اعلام گردید.

مدیر کل فرودگاههای استان گفت: علت لغو عمده پرواز ها کمبود ناوگان هواپیمایی ایران ایر و ماهان بوده و لغو برخی از پروازها در روزهای ابتدایی سال نیز به دلیل کمبود مسافر بوده است.

انتهای پیام / ط آ

5 پرواز فرودگاه بین المللی بیرجند در 15 فروردین لغو شد.

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.