افزایش ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ هرمزگان در طرح امداد نوروزی

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان از افزایش ۷ و نیم درصدی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان، در طرح امداد نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،دکتر امیرحسن اسدی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان گفت:از ابتدای شروع طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند تا۱۳ فروردین امسال ، ۳۳ هزار و ۹۴۲ تماس با اورژانس ۱۱۵ استان گرفته شده که از این تعداد، ۲ هزار و ۳۰۸ تماس منجر به اعزام آمبولانس شده است.

وی افزود: در این مدت، ۲ هزار و ۸۹۱ مصدوم و بیمار، طی ۲ هزار و ۳۰۸ ماموریت، توسط اورژانس ۱۱۵ استان خدمات رسانی شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ و شش دهم درصد افزایش داشته است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی هرمزگان گفت:از این تعداد، ۹۸۲ نفر جزء مصدومین ترافیکی، یک هزار و ۹۰۹ نفر جزء مصدومین غیر ترافیکی بوده، یک هزار و ۳۴۹ مورد از ماموریت‌های انجام شده در حوزه شهر و ۹۵۹ مورد در جاده‌های خارج از شهر انجام شده است.

دکتر اسدی افزود:تعداد مصدومین ترافیکی در این مدت،  ۴ درصد افزایش و  فوتی تصادفی  ۱۴ درصد کاهش داتشه است.

وی گفت:بیشترین تعداد مصدومین حوادث ترافیکی مربوط به شهر بندرعباس، با فراوانی ۲۲۴ نفر (یک فوتی و ۲۲۳ مصدوم) بوده و بعد از آن، محور غرب و شمال غرب استان، با ۲۲۸ مصدوم و یک فوتی بیشترین، تعداد مصدومین ترافیکی را به خود اختصاص داده است.

بیشترین تعداد فوتی تصادفی نیز مربوط به محور شرق و جنوب شرق استان است.

انتهای پیام/ف

 ماموریت های اورژنس هرمزگان در تعطیلات نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.