رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: شهرداری در دوره نجفی رو به عقب حرکت کرد و تحرک شهر نیز تعطیل شد.

شهرداری در دوره نجفی رو به عقب حرکت کرد/ هیچ فکری در مورد عضویت در شورای شهر نمی‌کنممهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به درخواست استعفای شهردار تهران اظهار کرد: در حال حاضر من فکر می‌کنم که یک استعفا بازی در حال شکل‌گرفتن است و شورا ناز شهردار را می‌کشد.

رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایطی وجود ندارد که نجفی بتواند در شهرداری ادامه کار دهد، گفت: عملکرد او در این مدت به شکلی بود که تحرک شهر تعطیل شد و یک مقدار هم عقب‌گرد داشتیم و تعطیلی دو خط مترو نمونه این عقب‌گرد است.

وی با بیان اینکه مردم این وضعیت را می‌بینند و درک می‌کنند، افزود: در این شرایط افکار عمومی فشار می‌ِآورند و اقدام به مطالبه‌گری می‌کنند.

چمران با اشاره به مخالفت سرسختانه اعضای شورای شهر با استعفای شهردار گفت: وقتی یک نفر بیماری دارد و بیماری او هم ناراحت کننده است دیگر اصرار کردن بر ابقای او در آن پست درست نیست.

وی تصریح کرد: وقتی کسی نمی‌تواند و نمی‌خواهد کاری را انجام دهد اعضای شورا نباید احساسی و سیاسی فکر کنند، زیرا سیاسی فکر کردن شهرداری را به سمت یک بنگاه سیاسی می‌کشد که کار درستی نیست.

رئیس سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هر فرد مدیر و توانمندی می‌تواند شهر را اداره کند،تصریح کرد: به وجود آوردن تحرک سابق در شهرداری کاری سخت است.

وی افزود: شورای پنجم فردی را به عنوان شهردار انتخاب کرده که اکنون اصرار دارد او در مسئولیت باقی بماند، اگرچه از ابتدا این بحث مطرح بود که شهردار تا پایان سال این مسئولیت را خواهد داشت.

چمران در ادامه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اگر شهردار آینده از میان اعضای شورا برگزیده شود آیا وارد شورا می‌شوید یا خیر؟ گفت: من به هیچ وجه به این مسئله فکر نمی‌کنم، زیرا دنبال کار فرهنگی و دانشگاهی خود هستم.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ شخصی با من در مورد مسائل مربوط به ورودم به شورا صحبتی نکرده و من هم با کسی در این مورد صحبت نکرده‌ام.

انتهای پیام/

حرکت رو به عقب شهرداری در دوره نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
عجب
آخرین اخبار