آخرین اخبار ورزشی استان قزوین در پانزدهم فروردین

چند خبر ورزشی از سنگنوردی سرعت تا دنیای توپ و تور را در روز چهار شنبه پانزدهم فروردین در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ نام سنگنورد قزوینی در جمع برترین ها  و آخرین اخبار ورزشی استان قزوین در پانزدهم فروردیندعوت فوتسالیست و والیبالیست قزوینی  به اردوی تیم های ملی از اخبار ورزشی امروز قزوین است .

سنگنورد قزوینی در جمع برترین ورزشکاران سال فدراسیون

رضا علیپور سریع‌ترین سنگنورد سرعت دنیا و بهترین ورزشکار غیرالمپیکی در جمع برترین ورزشکاران سال ۹۶ فدراسیون کوهنوردی قرار گرفت.

فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی برای انتخاب برترین ورزشکار سال ۹۶ خود نظر سنجی را منتشر کرده است که در آن نام رضا علیپور، سریع‌ترین مرد عمودی دنیا به چشم می‌خورد.

این نظر سنجی از طریق کانال اطلاع رسانی فدراسیون کوهنوردی به آدرس https://t.me/msfinews انجام می شود و تا ساعت ۲۲ روز جمعه ۱۷ فروردین ۹۷ ادامه دارد.

علیپور در رشته سنگنوردی سرعت، سال گذشته موفق به کسب دو طلا و یک نقره جام‌های جهانی، طلای ورد گیم ، طلای آسیا و همچنین شکستن رکورد سرعت دنیا شده بود.

بانوی قزوینی برابر تیم ملی اوکراین به میدان می‌رود

فاطمه اعتدادی ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی برابر اوکراین بازی می‌کند.

 اعتدادی ملی پوش قزوینی تیم لیگ برتری دانشگاه آزاد تهران، در این دو دیدار دوستانه که ۲۶ و ۲۷ فروردین برگزار خواهد شد، در ترکیب تیم ملی برابر اوکراین بازی می‌کند.

اعتدادی پیش از این در دو دیدار دوستانه برابر چین که در تهران برگزار شد، موفق به گلزنی شده بود.

تیم ملی فوتسال بانوان خود را برای شرکت در رقابت‎های قهرمانی آسیا آماده می‎شود.

والیبالیست قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

مهدی مرندی والیبالیست قزوینی، برای شرکت در رقابت‌های ملت‌های آسیا و مسابقات قهرمانی جهان به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

مرندی با نظر سرمربی تیم ملی از ۲۱ فروردین ماه به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی میزبان اردوی ملی پوشان است.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۱۸ مردان از چهارم خردادماه تا سوم تیرماه در مدت پنج هفته برگزار می‌شود و تیم‌های ژاپن، استرالیا، فرانسه، ایران، کانادا، ایتالیا، آرژانتین، چین، برزیل، روسیه، لهستان، صربستان، آمریکا، آلمان، بلغارستان و کره‌جنوبی ۱۶ تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

همچنین نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از ۱۹ شهریور تا ۸ مهرماه ۱۳۹۷ با حضور ۲۴ تیم به میزبانی دو کشور ایتالیا و بلغارستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار