کشف میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

۴۴ میلیاردی کالای قاچاق در مازندران کشف شد.

سرهنگ ذبیح الله پهلوانی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در استان و برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با الویت کالا‌های گمرگی، دخانی، ترانزیتی و فرآورده‌های شیلاتی، کالا‌های تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم طی ماه گذشته در استان به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان با پیگیری و رصد قاچاقچیان و در راستای ماموریت‌های محوله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، انبار‌ها و محل دپو کالا‌های قاچاق را شناسایی کردند.

سرهنگ پهلوانی افزود: کشف ۱۹۵ هزار نخ سیگار، ۲۴۸ عدد قطعات یدکی خودرو، ۵۲ تن چوب آلات جنگلی، ۴ هزار قلم دارو و قرص‌های غیرمجاز، هزار و ۷۸۵ قلم انواع لوازم آرایشی، ۳۸۳ کیلوگرم ماهیان خاویاری و استخوانی از جمله کشفیات کالای قاچاق در اسفندماه سال ۱۳۹۶ بوده است.

وی ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را بیش از ۴۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این ارتباط تعداد زیادی متهم شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالاو ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده‌ای است.

انتهای پیام/ م

دستگیری قاچاقچیان کالا در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار