آغاز بکار بیمارستان حضرت فاطمه ساوه از فردا ١٦ فروردین

بیمارستان حضرت فاطمه ساوه بعد از یک ماه تعطیلی ارایه خدمات را فردا از سر می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ مدیریت بیمارستان حضرت فاطمه ساوه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو هماهنگی‌های انجام شده بین استانداری مرکزی، فرمانداری و دانشکده علوم پزشکی ساوه و ریاست بیمارستان حضرت فاطمه از صبح روز ١٦ فروردین ٩٧ این بیمارستان آغاز بکار خواهد نمود و آماده ارایه خدمات به همشهریان است.

بیمارستان خصوصی حضرت فاطمه شهر ساوه صبح روز ۱۵ اسفند ۹۶ خدمات خود را متوقف کرد و تعطیل شد.

شریف نیا رئیس بیمارستان حضرت فاطمه در روز تعطیلی بیمارستان عمل نکردن بیمه‌ها از جمله تامین اجتماعی به تعهد مالی خود را علت توقف خدمات رسانی وتعطیلی این بیمارستان عنوان کرد.

شریف نیا افزود: مدت ۱۶ ماه است که بیمه تامین اجتماعی به تعهدات مالی خود عمل نکرده و بیمه سلامت هم ۸ ماه است که در قبال خدماتی که بیمارستان ارائه کرده هیچ گونه پولی نپرداخته است.

در تاریخ ۲۸ اسفند ۹۶ هم حقیقی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: بیمه تامین اجتماعی تا چند روز آینده باید بدهی خود را به این بیمارستان پرداخت می‌کند تا بتواند به شهروندان ساوه‌ای خدمات ارائه کند.

حقیقی افزود: این بیمارستان خصوصی در مدت ۴ سال کار بعد از تاسیس، فقط با ۱۵ درصد ظرفیت فعالیت کرده است و هم اکنون بنابر دلایل مختلف به مشکلات مالی برخورده که باعث تعطیلی بخشی از این بیمارستان شده است.

وی اضافه کرد: مقرر شد دانشکده علوم پزشکی ساوه و مسئولان این بیمارستان راهکار‌هایی ارائه کنند تا این بیمارستان از این وضعیت موجود خارج شود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: بنابرگفته رئیس بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه این بیمارستان ۱۴ میلیارد تومان بدهی به بانک‌ها دارد که نیازمند تلاش مسئولان بیمارستان و وزارت بهداشت برای رفع این مشکل هستیم.

بیمارستان خصوصی حضرت فاطمه شهر ساوه در ۹ هزار مترمربع با ۸ هزار متر زیربنا، ۶۶ تخت فعال و ۱۲۰ پرسنل دارد که در مدت یک ماه تعطیلی فقط بخش اورژانس، سی سی یو و آی سی یو این بیمارستان فعالیت داشت.

انتهای پیام / ج


بیمارستان حضرت فاطمه ساوه فردا ۱۶ فروردین آغاز به کار می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.