عدم دریافت نیمی از حقوق بازیکنان صنعت نفت آبادان

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان این تیم 50 درصد از حقوق این فصل و 35 درصد از مطالبات فصل گذشته را دریافت نکرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با تیم پیکان تهران در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس، گفت: تاکنون حدود 70 تا 75 میلیارد ریال به باشگاه پول رسیده که بیشتر آن صرف پرداخت بدهی مربوط به فصل های گذشته شده است.

وی افزود: از 2 تیم لیگ برتری پیشنهاد مربیگری دارم و اگر مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان نتوانند خواسته های مرا عملی کند در این تیم نمی‌مانم.

کمالوند گفت:به شرطی کار خود را در فصل آینده در تیم صنعت نفت آبادان ادامه می دهم که بتوانم از پس توقعات مردم بر آیم و این مهم نیازمند تقویت تیم است.

وی افزود: در این دوره از رقابت های لیگ برتر، در بیشتر بازی های خانگی نفت، ورزشگاه پر از تماشگر بود و این بیانگر رضایت مردم از عملکرد تیم در این فصل است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار با تیم پیکان تهران، سوشا مکانی، حسین بغلانی و سعید لطفی را در اختیار نداریم و سعی می کنیم با استفاده از بازیکنان جایگزین خلا وجود آنها را برطرف کنیم.

تیم صنعت نفت آبادان از 26 بازی گذشته خود با کسب 9 پیروزی، هفت تساوی و 10 باخت و با احتساب 34 امتیاز در مکان هشتم رده بندی جای دارد.

دیدار بین دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان تهران، ساعت 19 روز 16 فروردین در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

بر اساس اعلام کمیته داوران قضاوت این دیدار بر عهده علی صفایی، و با کمک هادی طوسی، حامد صفایی و علیرضا حیدرپناه است. همچنین رسول فروغی کار نظارت بر داوری این دیدار را بر عهده دارد.

انتهای پیام /د

بازی تیم فوتبال صنعت نفت وپیکان تهران

برچسب ها: فوتبال ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.