بهره مندی 34 هزار زائر از خدمات طرح آرامش بهاری اردبیل

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات عید نوروز ۳۴ هزار زائر از خدمات طرح آرامش بهاری اردبیل بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز خدایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل دیروز در جلسه بررسی اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اردبیل اظهار داشت: در ایام تعطیلات عید نوروز شاهد حضور پرشور زائرین در امامزادگان شهرستان اردبیل بودیم و خدمات مناسب و مطلوبی به زائران در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص اردبیل ارائه شد.

وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در اردبیل گفت: این طرح که از 28 اسفندماه سال گذشته تا 15 فروردین‌ماه امسال در بقاع شاخص شهرستان اجرا شد و در این مدت پذیرای بیش از 34 هزار زائر بودیم که که با حضور در این مکان‌های معنوی از برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی استفاده کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل بیان کرد: امامزاده سید صدرالدین، بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیل، امامزاده عبدالعزیز نیار، امامزاده صالح، حلیمه خاتون روستای آقاباقر، بقعه متبرکه میرزاده خانم، امامزاده عبدالله اکبر آتشگاه و امامزاده ابوالقاسم سرعین از بقاع شاخص اردبیل بودند که در طول ایام عید شاهد حضور پرشور زائران بودیم.

خدایی تصریح کرد: با حضور مبلغین در طول طرح برنامه‌های سخنرانی، قرائت ادعیه و مناجات به ویژه مراسم لحظه تحویل سال نو و اقامه نماز جماعت یومیه در امامزادگان مجری طرح اجرا شد که تاثیر فراوانی در جذب مسافران نوروزی به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اوقاف داشته و استقبال زیاد آنها را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه تعداد دو هزار و 700 پرس غذا در طول طرح در بین زائرین امامزادگان شهرستان توزیع شد، افزود: برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله غرفه عفاف و حجاب، غرفه کودک، ایستگاه مشاوره وقف و مشاوره خانواده و غرفه چندرسانه‌ای در طول اجرای طرح برگزار شد که با استقبال باشکوه زائران همراه بود.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.