انبار نگهداری مواد بهداشتی ساری در آتش سوخت

آتش سوزی انبار نگهداری مواد بهداشتی با تلاش آتش نشانان ساری پس از ۴ ساعت مهار شد.

کلانتری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: ساعت ۳:۵۵ دقیقه بامداد امروز، آتش سوزی در یک انبار مواد بهداشتی واقع در کمربندی غربی، جنب کوی زعفرانیه به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: در لحظات اولیه انبوهی از شعله‌های آتش در محل مشاهده شد و با توجه به گستردگی حریق نیرو‌های ۵ ایستگاه سازمان در محل حادثه حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: محل حادثه، سوله به وسعت تقریبی ۶۰۰ متر انبار نگهداری مواد بهداشتی بود و در محل، ظروف و لوازم خانگی، مقادیری مواد پلاستیکی و موادی که قابلیت اشتعال زیادی داشتند نیز نگهداری می‌شد.

کلانتری افزود: ۱۰ دستگاه خودروی اطفای حریق و آبرسان به همراه ۶۰ مامور آتش نشان و فرماندهان عملیاتی در انجام عملیات اطفایی مشارکت داشتند و در این عملیات از خودروی نردبان ۳۲ متری هیدرولیکی و مقادیر زیاد آب و کف آتش نشانی استفاده شد.

وی گفت: این حادثه مصدوم نداشت و آتش نشان‌ها توانستند با ۴ ساعت تلاش بی وقفه حریق را بطور کامل اطفا کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به خسارت مالی میلیاردی به انبار مواد بهداشتی، در خصوص علت حادثه گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کلانتری از آمادگی کامل آتش نشانی ساری جهت بازدید ایمنی از اماکن نگهداری مواد غذایی، بهداشتی و سایر انبار‌ها خبر داد و افزود مجهز بودن انبار‌ها به سیستم اعلام و اطفای حریق، حضور نگهبان در آن و  چینش مناسب انبار‌ها و آموزش انبار دار‌ها در خصوص ایمنی و نحوه چینیش استاندارد می‌تواند در پیشگیری و کاهش خسارت نقش بسزایی داشته باشد.
انتهای پیام/آ

حریق در انبار مواد بهداشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار