تورک: کارشناسان کمیته اخلاق پیگیر به ثمر رسیدن گل های مشکوک در لیگ یک هستند

رئیس کمیته اخلاق گفت: اگر باشگاه و مربیانی ادعایی مبنی بر به ثمر رسیدن گل های مشکوک در لیگ آزادگان دارند شکایت کنند، کارشناسان ما نیز درحال پیگیری این موضوع هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حواشی جادوگری و فساد در فوتبال ایران و به خصوص لیگ یک ( آزادگان ) حالا در فاصله چند هفته مانده به پایان این رقابت ها، برخی از مربیان و کارشناسان فعال در لیگ یک، به نحوه به ثمر رسیدن گل های راحت در بعضی بازی ها معترض شدند و از کمیته اخلاق درخواست دارد تا  این موضوع که می تواند مصداق بارز تبانی و فساد در فوتبال است را پیگیری کنند.

بر همین اساس، مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعتراض برخی مربیان و کارشناسان به نحوه به ثمر رسیدن گل های راحت در بعضی بازی ها که می تواند مصداق بارز تبانی و فساد در فوتبال باشد، بیان کرد: اگر باشگاه و مربیانی ادعایی مبنی بر به ثمر رسیدن گل های مشکوک در لیگ آزادگان دارند، شکایت کنند و اگر کسی از دریافت این گل ها ضرر کرد، اسناد و مدارک خود را به کمیته اخلاق ارائه دهد.

او افزود: کارشناسان ما نیز درحال پیگیری این موضوع هستند اما اگر کسانی مدعی هستند، اسناد و مدارک خود را ارائه دهند و تا کمیته اخلاق بتواند پیگیری کند.

گفتنی است، تنها 4 هفته تا پایان رقابت های لیگ دسته اول باقی مانده و باید دید مسئولان فدراسیون برای جلوگیری از اتفاقات مشکوک لیگ یک چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/

اظهارات تورک درباره به ثمر رسیدن گل های مشکوک در لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار