گفتگوی تلفنی تند ترامپ و نتانیاهو درباره سوریه

دو مقام آمریکایی از لحن تند رییس جمهور آمریکا و نخست وزیر اسراییل در گفتگوی تلفنی اخیر خود خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دو مقام آمریکایی در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس از لحن تند دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی اخیر خود با یکدیگر خبر دادند.

به گفته این دو مقام، در پی درخواست اخیر ترامپ برای خروج سریع نیروهای آمریکایی از سوریه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (چهارشنبه) در تماس تلفنی با ترامپ مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد.

این دو مقام آمریکایی در ادامه با اشاره به اینکه ترامپ خواهان خروج آمریکا از سوریه ظرف ۶ ماه آینده است، اعلام کردند لحن گفتگوی تلفنی ترامپ و نتانیاهو به دلیل اختلاف نظر آنها در این قضیه و نگرانی نتانیاهو از قدرت گرفتن ایران در سوریه پس از دقایقی به شدت تند و پر تنش شد.

گفتنی است ترامپ هفته گذشته در سخنرانی خود در اوهایو خواستار خروج سریع نیروهای آمریکایی از سوریه شد اما پس از نشست روز سه‌شنبه خود با تیم امنیت ملی کاخ سفید با ادامه حضور نیروهای آمریکایی در این کشور برای یک دوره کوتاه دیگر موافقت کرد.

در این میان، رژیم صهیونیستی و عربستان صریحا اعلام کرده‌اند که به دلیل آنچه «نگرانی از تثبیت حضور ایران در سوریه» خوانده شده است، با خروج نیروهای آمریکایی از این کشور موافق نیستند.

انتهای پیام/

تنش میان ترامپ و نتانیاهو بر سر خروج آمریکا از سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
خداکنه همیشه اختلاف داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
تعبیر نابودی اسراییل بدست ایران برای نتانیاهو مسجل شد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۰۰ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
این دوتا هم همیشه عین مرغ وخروس به همدیگه میپرسن :-) :-)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
عجب
آخرین اخبار