اعترافات عامل حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه نوارس/ قصدم کشتن کسی نبود

عامل حادثه آتش‌سوزی قهوه‌خانه نوارس در اهواز که سبب مرگ ۱۱ نفر شد در اعترافات جدید خود گفت: قصدم از این کار کشتار نبود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد محزون نژاد، عامل آتش ‌سوزی قهوه‌ خانه‌ای در اهواز که سبب کشته شدن ۱۱ نفر و مجروح شدن 5 تن دیگر شد، در اعترافات جدید ضمن معرفی خود بیان داشت: من محمد محزون نژاد متولد ۱۳۸۰ که با شوهرخاله‌ ام دچار یک مشکل شخصی شدیم.

وی در ادامه افزود: شوهرخاله ام به من توهین‌هایی کرد و من آن شب حالت عادی نداشتم و در همین حالت به سمت قهوه‌ خانه رفتم و درب ورودی آن بنزین ریختم و پا به فرار گذاشتم.

عامل آتش سوزی تصریح کرد: پس از دستگیری متوجه شدم که چه اتفاقی افتاده است و موجب کشته و مجروح شدن 16 نفر شدم.

محزون نژاد ضمن ابراز پشیمانی از این مسئله اظهار داشت: امیدوارم بعد از این حادثه بین اقوام من و اقوام فوتی‌ ها و مجروحان اختلافی پیش نیاید، چون من بصورت شخصی و بخاطر یک مسئله شخصی اقدام به این کار کردم و شخصی مرا بع این کار ترغیب نکرد.

وی اذعان کرد: نمیدانستم چنین اتفاقی رخ می‌ دهد و این تعداد افراد کشته و مجروح می شوند، بالاخره یکی زن و بچه داشت، دیگری خواهرانش را سرپرستی می‌کرد، واقعاً هدفم این نبود که چنین اتفاقی رخ دهد و واقعا پشیمانم.

محمد محزون نژاد در ادامه بیان داشت: باید قبل از اینکه دست به آتش زدن قهوه‌خانه میزدم، موضوع را با بزرگان فامیل مطرح می کردم تا مشکل را حل نماییم، ولی متأسفانه اعصابم به هم ریخت و تصمیم صحیحی نگرفتم.

انتهای پیام/گ

اعترافات جدید عامل آتش سوزی در قهوه خانه نوارس اهواز

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.