حاج بیگی: مشکل خاصی برای پرداخت بدهی دایی نداریم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: علی دایی جزء خانواده پرسپولیس است و مشکل خاصی برای پرداخت بدهی اش نداریم.

محمدرضا حاج بیگی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه یک صرافی مانع تسویه حساب باشگاه پرسپولیس با دایی شده است، اظهار کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما علی دایی جزء خانواده پرسپولیس است و مشکل خاصی برای پرداخت بدهی او نداریم.

تعهد مالی 20 ساله باشگاه را انجام می دهیم  

او ادامه داد: طبق لیست تهیه شده، بدهی ها را پرداخت می کنیم تا با مشکل مواجه نشویم. 70 درصد بدهی های باشگاه را پرداخت کردیم و به ترتیب مابقی بدهی ها هم می دهیم. در حال حاضر تعهد مالی 20 ساله باشگاه را انجام می دهیم که این موضوع زمان می برد چرا که شرایط مالی باشگاه به صورتی نیست تا یک جا همه بدهی ها را تسویه کنیم. 

طارمی باید به تعهدمالی خود توجه داشته باشد 

حاج بیگی درباره پایان مهلت طارمی برای پرداخت 100 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مشکل خاصی نیست و این بازیکن به زودی این مبلغ را به حساب باشگاه واریز می کند تا با شکایت مواجه نشود. به هر حال به تعهد، اخلاق و کردار طارمی این موضوع برمی گردد تا مشکلی برایش به وجود نیاید. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان علاقمند به ماندن در پرسپولیس هستند و به ترتیب قراردادشان را تمدید می کنیم. 6 نفر از بازیکنان قراردادشان در انتهای فصل به پایان می رسد که برنامه باشگاه این است که چند روز آینده قرارداد این بازیکنان را تمدید کنیم. 

درخواست برانکو در مورد تمدید قراردادها را اجرا می کنیم 

او درباره اینکه برانکو خواستار تمدید قرارداد با همه بازیکنان است، بیان کرد: نظر برانکو برای ما مهم است و درخواست سرمربی تیم را اجرا می کنیم. 

عضو هیئت مدیره درباره احتمال برگزاری جشن قهرمانی در مشهد بیان کرد: امیدوارم بازیکنان با یک بازی خوب بتوانند از سد پدیده عبور کنند تا قهرمان زود هنگام لیگ برتر شویم. البته در صورت کسب قهرمانی قرار نیست در مشهد جشنی برگزار کنیم و در بازی آخر برابر سپیدرود رشت در آزادی جشن قهرمانی برپا می کنیم. 

حاج بیگی درباره زمان اهدای پاداش به بازیکنان تصریح کرد: طبق جدول تعیین شده پاداش به بازیکنان می دهیم و در صورت کسب قهرمانی پاداش ویژه ای به بازیکنان خواهیم داد.

او در پایان درباره جدایی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: جدایی جمشیدی از باشگاه در جلسه هیئت مدیره مطرح نشد و اطلاعی از این موضوع ندارم. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار