ماموستا سیداحسن حسینی:

شعار سال فصل الخطاب عمومی به مردم و مسئولان است

امام جمعه موقت سنندج گفت: شعار سال فصل الخطاب عمومی به مردم و مسئولان است و باید همه ما در راستای تحقق این شعار گام برداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهرسنندج اقامه شد،ضمن تبریک بهار معنویت و عروج پیامبر گرامی اسلام(ص) و سال نو به همه مسلمانان گفت: امیدوارم امسال سال توبه، اصلاح، بازگشت واقعی به پیش حق تعالی و پر از خیر و برکت برای همه مسلمانان باشد.

وی با اشاره به فرموده خداوند در قرآن افزود: پاداش انسان‌های صادق، نیکوکار و خیران بهشت است.

ماموستا سیداحسن حسینی افزود: برای اینکه ما نوعی رفتار کنیم و تلاش داشته باشیم و جزو مجرمین در نزد خداوند نباشیم، تبادل‌نظر داشته باشیم چرا که مجرمین در نزد خداوند به چهار جرم خود اعتراف می‌کنند.

امام جمعه موقت سنندج اذعان داشت: جرم اول آنها، ایمان نیاوردن به خداوند و اهل نماز نبودن و طاعات و عبادات است که اهل جهنم به آن اعتراف می‌کنند.

حسینی، پرداخت نکردن زکات و بی‌تفاوتی در برابر نیازهای مساکین، همراهی با خرابکاران و غافل از معنویات را از دیگر اعترافات مجرمان در قیامت ذکر کرد.

وی همچنین ادامه داد: جرم چهارم که اهل جهنم به آن اعتراف می‌کنند و از همه جرم‌ها بدتر است، تکذیب روز قیامت و روز حساب و کتاب انسان‌هاست که غافل از آن، مسیرهای خلاف شئونات دینی را برگزیده بودند.

امام جمعه موقت سنندج، شفاعت را یک حق دانست که در روز قیامت برخی انسان‌ها از ان برخوردار می‌شوند اما برخی از انسان‌هایی که بر خلاف دستورات دین گناهانی را مرتکب می‌شوند، از شفاعت بی‌بهره هستند.

وی در ادامه خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: شعار سال فصل الخطاب عمومی به مردم و مسئولان است و باید همه ما در راستای تحقق فرموده مقام معظم رهبری گام برداریم و در این مسیر موانع را برداریم چرا که سبب استقلال کشور می‌شود.

امام جمعه موقت سنندج تاکید کرد: باید تولیدکنندگان برای تحقق شعار سال کالای خود را با بهترین کیفیت تولید و به مردم عرضه کنند و همه مردم نیز تبلیغ و کالای ایرانی بخرند.

ماموستا حسینی خطبه پایانی از خداوند متعال خواست که همه مسلمانان مظلوم را که زیر ظلم و ستم دشمنان هستند نجات دهد و سران رژیم صهیونیستی و حامیانشان را خوار و نابود کند.

انتهای پیام/ م
 

صحبت های امام جمعه موقت سنندج  در خطبه‌های نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.