برقراری 322 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 17 فروردین ماه شهروندان 322 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس پنج مورد منجر به عملیات شد.

برقراری 322 تماس با سامانه 125 همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی،رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 17 فروردین ماه، یک عملیات اطفای حریق و چهار عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی عنوان کرد: در این تاریخ شهروندان 322 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس پنج مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: همچنین 15 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 30 تماس اشتباه و متاسفانه 272 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد 4چهار نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است، ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ یک مورد آتش سوزی شامل حریق خانه باغ در اعتمادیه بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین چهار مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار بعثت، نجات افراد محبوس شده در منزل در سعیدیه، مهار حیوانات در بلوار چمران و عملیات امداد و نجات در حادثه تصادف خودرو در جاده قدیم دانشگاه آزاد توسط آتش نشانان به انجام رسید.

انتهای پیام/خ

5عملیات آتش نشانی از طریق ارتباط  با  سامانه 125 همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.