اعلام فراخوان دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه شهروند سقز

فراخوان دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه شهروند با موضوع حقوق شهروندی در شهرستان سقز اعلام شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شورا و شهرداری‌های شهرستان سقز و شهر صاحب با هدف ارتقای فرهنگ شهروندی و کشف استعداد‌های جوان و حمایت از تولیدات حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای در استان کردستان و همچنین تقویت فیلم کوتاه در زمینه شهروندی جشنواره فیلم کوتاه را برگزار می‌کنند.

دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه شهروند با موضوع حقوق شهروندی دربردارنده فرهنگ همسایگی، همنوعی. همکاری، آیین شهروندی، قانون مداری و احترام به حقوق دیگران، حقوق کودکان، سبک درست زندگی در مصرف آب، پاکیزه نگهداشتن شهر، حمل و نقل عمومی و راهنمایی و رانندگی است.
 
بخش‌های این جشنواره شامل بخش ویژه و آزاد است که بخش ویژه شامل فیلم‌های کوتاه با موضوعات جشنواره و نگاهی ویژه به حقوق شهروندی و بخش آزاد شامل فیلم‌های کوتاه با موضوع آزاد است.
 
حداکثر زمان برای آثار داستانی و پویانمایی و تجربی ١٥ دقیقه و برای آثار مستند ٣٠ دقیقه اعلام شده است و سرمایه گذار یا تهیه کننده حقوقی صاحب اثر شناخته خواهد شد.
 
فیلم‌هایی که به دوره قبلی جشنواره شهروند سقز ارائه شدند حق شرکت در جشنواره را ندارند و از نظر تعداد آثار ارسالی برای هر فیلمساز محدودیتی وجود ندارد، اما برای هر فیلم فرم و فایل جداگانه ارسال شود.
 
ارسال عکس کارگردان و عکس صحنه و پشت صحنه همراه اثر الزامیست و شرکت همه فیمسازان، نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه کنندگان بخش خصوصی استان کردستان آزاد است.
 
همه آثار ارسالی باید به صورت فایل دیتا و بر روی سخت افزار‌هایی مانند-DVD (Data) -Sd card-Hard External-Flash memory-DVD۹- و تنها با فرمت‌های زیر به دبیرخانه جشنواره ارایه شوند. (فلاش مموری و هارد ایکسترنال عودت داده می‌شود)
 
فرمت‌های قابل پذیرش XDcam-HDV (m۲t) -MPEG۴ (H۲۶۴) MOV (H۲۶۴) اعلام شده است و از آنجا که در این جشنواره فرآیند ارسال فیلم‌ها به دبیرخانه جشنواره یک مرحله‌ای است، در صورت انتخاب هر فیلم برای بخش مسابقه، فایل ارسال شده توسط فیلمساز، مستقیما" و بدونه هیچ تغیری در جشنواره به نمایش در خواهد آمد.
 
آخرین مهلت ارسال آثار ١٠ تیر سال جاری اعلام شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به نشانی کردستان شهرستان سقز و شهر صاحب بلوار مولوی، شهرداری صاحب، دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه شهروند ارسال و یا با شماره تلفن ۰۸۷۳۶۶۲۲۲۱۲-۰۸۷۳۶۶۲۲۲۱۱ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/م

دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه شهروند سقز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.