هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تولید داخلی به امنیت ملی کمک می‌کند

قائم مقام وزیر کشور گفت: تولید داخلی توان کشور را افزایش می‌دهد و به امنیت ملی کمک می‌کند.

//حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  شعار حمایت از کالای ایرانی و چگونگی تحقق آن اظهار کرد: عزت هر کشور در تولید داخلی‌اش متجلی می‌شود.

وی با بیان اینکه اتکا به توان داخلی به عنوان یک اصل شمرده می‌شود، افزود: توجه به این موضوع باعث تقویت اقتصاد داخل و ایجاد اشتغال می‌شود، در عین حال این مسئله عزت آفرین هم هست.

هاشمی ادامه داد: معتقدم در چند سال گذشته که مقام معظم رهبری به مسئله اقتصاد تأکید داشتند و مصرف کالای ایرانی را امسال به عنوان شعار سال نامگذاری کردند، تصمیم به جا و درستی بوده چراکه با تولید کالاهای با کیفیت می‌توان زمینه رقابت را با کالاهای خارجی فراهم کرد.

قائم مقام وزیر کشور تصریح کرد:‌ کالایی که در داخل تولید می‌شود باید دارای قیمت مناسب و خدمات پس از فروش باشد تا اگر کالایی معیوب بود بتوان آن را به مشتری بازگرداند به این ترتیب باید از نظر اقتصادی و بازرگانی به حقوق مشتری توجه کرد.

وی با بیان اینکه تولید داخلی توان کشور را افزایش می‌دهد و به امنیت ملی کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: این مسئله قدرت چانه‌زنی کشور را در مجامع بین المللی ارتقا می‌دهد اما توجه به کیفیت، قیمت، رضایتمندی مشتری و پیوستگی تولید هم امری ضروریست.

هاشمی گفت: امیدوارم در سال 97 بتوانیم این شعار را به عنوان یک خواست ملی محقق کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار