اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا در مازندران

یکی از برنامه‌ های مهم پلیس مازندران در سال ۹۷ اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در جمع فرماندهان ومسئولان انتظامی استان و شهرستان‌ های تابعه گفت: در ایام تعطیلات نوروز با توجه به افزایش ۲۲ درصدی سفر‌های نوروزی، نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌ های برتر در حوزه خدمات رسانی به مردم عملکرد بسیاری خوبی در حوزه‌ های مختلف داشته که موجب افزایش رضایتمندی مردم و مسئولان شده است.

وی با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری را هدفمند و برای همه مردم و مسئولان کشور یک تکلیف دانست که همگان باید در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی برای اعتلای کشور گام بردارند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اولویت برنامه‌های پلیس در سال ۱۳۹۷، افزود: یکی از اولویت‌های برنامه‌های پلیس در سال جاری طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است.

سردار میرفیضی کاهش جرایم و افزایش کشفیات را از دیگر اولویت‌های پلیس در سال جاری برشمرد و گفت: افزایش کشفیات موادمخدر، جمع آوری معتادان متجاهر و تغییر ویترین اجتماعی جامعه، کاهش حوادث رانندگی و ساماندهی عبور ومرور، نظارت بر بازار و برخورد با اراذل و اوباش، ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی و موضوع عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌ها و اولویت‌های پلیس در سال جاری است.

انتهای پیام/ م

توجه پلیس مازندران به طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار