معاون آموزش و پرورش اردبیل؛

جشنواره فیلم رشد در اردبیل برگزار می‌شود

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: 47 عنوان فیلم جشنواره رشد در مناطق و نواحی استان اردبیل به نمایش گذاشته می شود.

علی ورودی، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به اکران فیلم‌های در نظر گرفته شده در جشنواره فیلم رشد در سطح استان اردبیل گفت:  47 عنوان فیلم رشد از 25 تا 29 فروردین‌ماه در مناطق و نواحی استان به مدت چهار روز برگزاری این جشنواره در استان به نمایش در خواهد آمد که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شود.

وی اظهار داشت:‌ براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده جشنواره فیلم رشد در استان برگزار خواهد شد که اجرای قطبی این جشنواره و حضور کارشناسان از اداره کل در مناطق و نواحی سبب نظارت بیشتر بر اجرای این اتفاق فرهنگی در استان خواهد شد.

 معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه اصلی‌ترین برنامه در سال 97 استقرار پایه دوازدهم و سه ساله شدن هنرستان‌ها است، تصریح کرد: حدود 50 درصد سوالات کنکور از کتب پایه دوازدهم طرح خواهد شد و نیز نمرات نهایی نیز به میزان 40 درصد به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش در کنکور تاثیر خواهد داشت.

ورودی با تاکید بر اهمیت پایه دوازدهم در سرنوشت دانش‌آموزان و نیز خانواده‌ها بیان کرد: از معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی انتظار می‌رود تا دوره‌های آموزشی دبیران این پایه را به صورت حضوری برگزار کند.

وی با اشاره به اینکه گذراندن دوره‌های آموزشی کتاب‌های جدیدالتالیف پایه دوازدهم شرط حضور دبیران در کلاس‌های این پایه است، افزود: امیدواریم که کتب درسی تا پایان تیرماه امسال در بین دانش‌آموزان استان توزیع شود.

انتهای پیام/ح

نمایش 47 فیلم جشنواره رشد در اردبیل

 

برچسب ها: جشنواره ، فیلم رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.