پیشرفت ۶۳ درصدی فاز دوم کارخانه فولاد سفید دشت

عملیات ساخت فاز دوم کارخانه فولاد یک میلیون تنی چهارمحال و بختیاری در سفید دشت، ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید نعیم امامی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات ساخت فاز دوم کارخانه فولاد یک میلیون تنی چهارمحال و بختیاری در سفید دشت با ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این کارخانه دارای ۳ فاز شامل احیای مستقیم، فولاد سازی و زیر ساخت، جنبی و پشتیبانی می‌باشد افزود: طرح فولاد سازی این کارخانه به عنوان یک طرح پیشتاز در بین طرح‌های هفتگانه فولاد کشور به شمار می‌رود.

امامی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵۰ نفر در عملیــات ســاخت فاز دوم این کارخانه مشغول به کار هستند که پس از راه اندازی آن برای ۳۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه فاز دوم کارخانه فولاد یک میلیون تنی چهارمحال و بختیاری تا اواخر سالجاری تکمیل و راه اندازی خواهد شد.

عملیات اجرایی فاز نخست این مجتمع فولاد یک میلیون تنی در سال ۸۹ در شهرک صنعتی سفید دشت آغاز و در آبان سال ۹۵ با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

فاز سوم این عملیات، بنا کردن واحد زیر ساخت، جنبی و پشتیبانی اســت که وظیفه تأمین و ایجاد زیر ســاخت‌ها و ســاختمان‌های مورد نیاز واحد احیا و فولادسازی را بر عهده دارد.

شهرک صنعتی سفید دشت از توابع شهرستان بروجن، در فاصله ۳۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/ف

فاز دوم کارخانه فولاد سفید دشت امسال افتتاح می‌شود

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار