زردپوشان شیرازی بدنبال کسب ۳ امتیاز بازی با شهرداری تبریز

فجرشهید سپاسی برای تصاحب جایگاه دوم جدول لیگ دسته یک میهمان تبریزی ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۳۱ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور فجر شهید سپاسی شیراز، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه ۲۱ فروردین ماه به مصاف میزبان خود شهرداری تبریز خواهد رفت.

در فاصله ۴ هفته تا پایان این رقابت‌ها فجری‌ها با ۵۵ امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارند و حریف این هفته آن‌ها شهرداری تبریز با ۳۵ امتیاز در رده چهاردهم جای گرفته است.

زردپوشان شیرازی در هفته ۳۰ موفق شدند اکسین البرز را با ۲ گل بهروز هوشمند از پیش رو بردارند، اما شهرداری تبریز در مصاف با تیم رده دومی خونه به خونه مازندران با پنالتی اشتباهی که داور این دیدار بسود نماینده مازندران اعلام کرد و گلی که حمید کاظمی به ثمر رساند، نتیجه را واگذار کرد.

نکته قابل تامل برای شاگردان علی اصغر کلانتری در بازی‌های هفته ۳۱، نبرد ملوان بندر انزلی و خونه به خونه مازندران خواهد بود چرا که در صورت شکست یا توقف خونه به خونه و پیروزی فجری‌ها، نماینده فارس به مکان دوم صعود می‌کند و از شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر برخوردار خواهد شد.

رسول فلاح مدیر عامل فجر شهید سپاسی شیراز در خصوص هفته‌های پایانی و حساس لیگ دسته یک فوتبال کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ مانند همیشه مواظب باشند تا اگر افرادی قصد سواستفاده دارند نتوانند به خواسته شان برسند.

وی افزود: لیگ دسته یک به شرایط حساسی رسیده و یک تصمیم اشتباه سهوی داور می‌تواند زحمات یک شهر و استان را بر باد بدهد و امیدوارم کمیته داوران در خصوص چینش داوران بهترین تصمیمات را اتخاذ کند تا حق به حق دار برسد.

گفتنی است، تیم فجر شهید سپاسی در مسابقه دور رفت ۳۰ آبان ماه ۹۶، ۳-یک شهرداری تبریز را مغلوب کرد.

گل‌های فجری‌ها را در این بازی محمد مهدی نظری ۲ گل و حمید جوکار به ثمر رساندند.

انتهای پیام/ن

دیدار فجر شهید سپاسی و شهرداری تبریز در لیگ دسته یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار