عمیق شدن ضعف در سیستم آموزشی آمریکا؛

اعتصاب معلمان آمریکایی همچنان ادامه دارد

صد‌ها مدرسه در ایالت‌های آمریکا بسته شده است و انتظار می‌رود اعتصاب معلمان همچنان در هفته آینده ادامه داشته باشد.

اعتصاب معلمان آمریکایی همچنان ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، تظاهرات اخیر هزاران معلم در بخش های مختلف و دورافتاده آمریکا نشان دهنده عمیق شدن ضعف در سیستم آموزشی آمریکا پس از سال ها کاهش بودجه و عدم افزایش حقوق آنهاست به گونه ای که بسیاری از آموزگاران کار تدریس را رها کرده اند و احساس می کنند که کارشان بی ارزش است.

"لیلی اسکلسن گارسیا"، رئیس اتحادیه آموزش ملی در این باره به فرانس پرس گفت: ما تاکنون چنین بحران و مسئله حادی به این اندازه را ندیده بودیم.

در مرکز و جنوب ایالت‌های اوکلاهما و کنتاکی آمریکا هزاران معلم مدارس عمومی به همراه دانش آموزان و والدین آنها از روز دوشنبه گذشته دست به تظاهرات و اعتصاب زده اند و در مقابل سالن‌های مجلس قانونگذاری تجمع کرده اند.

آخرین باری که ایالت اوکلاهما شاهد تظاهرات معلمان بود به سال 1990 برمی گردد که تنها 4 روز طول کشید. اما اکنون صدها مدرسه بسته شده است و اعتصاب معلمان انتظار می رود همچنان در هفته آینده ادامه داشته باشد.

معلمان ایالت آریزونا نیز انتظار می رود به جمع تظاهرکنندگان ملحق شوند. تظاهرات مختلفی نیز از سوی معلمان غرب ویرجینیا برگزار شده است و این تظاهرات جرقه تظاهرات معلمان سایر ایالات را زده است.

انتهای پیام/

معلمان آمریکایی برای چندمین روز متوالی اعتصاب کردند

برچسب ها: آمریکا ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار