۱۵ هزار بوشهری به اردوی راهیان نور اعزام شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در نوروز امسال ۱۵ هزار نفر از این استان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور و جزیره خارگ اعزام شدند.

۱۵ هزار بوشهری به اردوی راهیان نور اعزام شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سهراب انبارکی روز یکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: از این شمار پنج هزار و ۱۸۳ نفر در قالب راهیان نور دریایی هستند که در سفر یکروزه به خارگ از مناطق عملیاتی، یادمان شهدا و بیمارستان زیر‌زمینی این جزیره و ۲ روز دیگر از موزه شهید رئیسعلی دلواری و مرکز اطلاعات نیروگاه اتمی بوشهر دیدن کردند.

وی اضافه کرد: برای آشنایی مردم با نقش جزیره خارگ در دوران دفاع مقدس برنامه کاروان راهیان نور دریایی از بوشهر به خارگ هر سال انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مابقی نیز در قالب راهیان نور زمینی به مناطق دهلاویه، شلمچه و اروند کنار در استان خوزستان اعزام شدند.

انبارکی، ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های جوان و نوجوان را از هدف‌های برپایی اردو‌های راهیان نور عنوان کرد.

انتهای پیام/م

اعزام ۱۵ هزار بوشهری به اردوی راهیان نور

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.