برگزاری مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در اردبیل

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی ،فرماندار شهرستان اردبیل صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز ارتش در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم روز 29 فرودین‌ماه که به روز ارتش نام گرفته است در اردبیل با اجرای برنامه‌های مختلف در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد صیاد شیرازی روز سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه امسال از ساعت 10:30 تا 12:30 در محل مسجد سر چشمه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شده و در این یادواره برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده در این مراسم یکی از همرزمان شهید صیاد شیرازی، سرهنگ دکتر جعفری که آزاده و جانباز بوده سخنرانی خواهد کرد و در کنار آن برنامه‌های دیگری نیز برگزار می‌شود.

زنجانی از برگزاری رژه نیروهای مسلح در 29 فروردین‌ماه با محوریت تیپ 40 متحرک هجومی ارتش خبر داد و گفت: مراسم این رژه در میدان ارتش با  حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی برگزار خواهد شد که تمهیدات اساسی در این زمینه اتخاذ شده است.

فرماندار شهرستان اردبیل از عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در روز 24 فروردین‌ماه خبر داد و افزود: این مراسم نیز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

برگزاری رژه نیروهای مسلح در 29 فروردین‌ماه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.