آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد دراستان کردستان

دو زندانی جرائم غیرعمد در استان کردستان که به دلیل بدهکاری مالی در زندان تحمل حبس می نمودند، آزاد شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندانهای کردستان گفت: خیر نیک اندیش با مراجعه به ستاد مردمی دیه کردستان ضمن پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، دو زندانی جرائم غیرعمد را که به دلیل بدهکاری مالی در زندان تحمل حبس می نمودند، آزاد کرد.

وی افزود: پس از اعطای مبلغ یاد شده از سوی این فرد نیک اندیش به ستاد مردمی دیه، این مبلغ طی مراحل قانونی به حساب شکات پرونده دو زندانی نیازمند جرائم غیرعمد واریز و موجبات آزادی آنان را فراهم کرد.
 
نائب رئیس هیأت امنای ستاد دیه استان بیان کرد: خوشبختانه فرهنگ نیکوکاری و کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در سطح استان گسترش یافته و در این راستا خیرین و افرادی که از توانایی مالی برخوردار هستند برای آزادی این دسته از زندانیان و شادی خانواده های آنان در ستاد دیه حضوری فعال و مؤثر دارند.

ابراهیمی  در پایان افزود: مردم نیک اندیش کردستانی و خیرین می توانند کمک های نقدی خود جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را به شماره حساب های 77/20898989 نزد بانک ملت و 0105951078004 نزد بانک ملی و یا با شماره گیری کد دستوری 7777087#*780* از طریق تلفن همراه، واریز کنند.

انتهای پیام/م

دوزندانی جرائم غیرعمد دراستان کردستان آزاد شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.