رغبت استفاده از کالای ایرانی با افزایش مرغوبیت و کیفیت کالا

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: تولید کنندگان باید مرغوبیت و کیفیت کالا را افزایش بدهند تا مصرف‌کنندگان هم رغبت به استفاده از کالای ایرانی داشته باشند.

حجت الاسلام سید صادق طباطبائی‌نژاددر گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با بیان اینکه انتخاب شعار امسال به نام حمایت از کالای ایرانی در راستای شعار اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: هر سال مقام  معظم رهبری به نکات ریزتری اشاره می‌کنند؛ سال گذشته بحث اشتغال و کار مطرح بود و امسال نیز به نام حمایت از کالای ایرانی است.

وی با بیان اینکه تنها مخاطب حمایت از کالای ایرانی مسئولان نیستند بلکه مردم هم نقش دارند، بیان کرد: نمایندگان هم باید در مجلس برای تسهیل تولید، قانون‌ها را تدوین و هم باید مجریان قانون انعطاف بیشتری در اجرای قانون داشته باشند تا تولید کننده رغبت بیشتری برای تولید و سرمایه گذاری داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه ایرانیان باید استفاده از کالای ایرانی را به عنوان یک ارزش نگاه کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان به عنوان یک گفتمان انقلابی و ارزشی از کالاهای ایرانی استفاده کنند حتی اگرمرغوبیت بعضی کالاهای خارجی هم در جاهایی بهتر باشد باز از کالای ایرانی استفاده کنیم و با استفاده از کالای ایرانی برای نسل‌های بعد از خودمان مرغوبیت کالای ایرانی را رقم بزنیم.

طباطبائی‌نژاد تصریح کرد: این از اساسی‌ترین موضوعاتی است که در حوزه اقتصاد مقاومتی تاثیر گذار است. هم گردش مالی مملکت را زیاد و هم اقتصاد تولیدی را افزایش می‌دهد و امیدواریم همه در این مسیر قدم بردارند.

وی با بیان اینکه در اردستان از همان روزهای اول کاری بازدید از همه کارخانه‌ها و بررسی مشکلات آنها را داشتیم، افزود: مانع تعطیلی تعدادی از کارخانه‌ها که در شرف تعطیلی بود، شدیم. مشکلات زمین و موضوعات مالیاتی را پیگیری کردیم و اکنون نیز تا جایی که در توان باشد برای مسائل اداری وقت خواهیم گذاشت.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای نماینده مردم اردستان درمورد شعار سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.