رئیس اداره کار، تعاون و رفاه آذربایجان غربی:

معوقات کارورزان استان به زودی پرداخت می‌شود

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه آذربایجان غربی گفت: معوقات حقوق کارورزان استان به زودی پرداخت می‌شود.

معوقات کارورزان استان به زودی پرداخت می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رضا نقی زاده رئیس اداره کار، تعاون و رفاه آذربایجان غربی اظهار داشت: پرداخت حقوق کارورزان به مدت چند ماه دیر کرد داشته است که با مراجعه کارورزان به اداره کار و اعلام این امردر صدد پیگیری این امر برآمده وبا برقراری جلسات ویدیو کنفرانس با دکتر منصوری معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار در این خصوص دیدار و گفت‌وگو کرده و نتیجه این دیدار پرداخت هرچه زودتر معوقات حقوق کارورزان بوده است.
نقی زاده تصریح کرد: مشکل مربوط به پرداخت حقوق کارورزان مختص آذربایجان غربی نبوده، بلکه این مشکل در سراسر کشور و سایر استان‌ها وجود دارد.
این مسئول افزود: زمان دقیق واریز معوقات به طور کامل مشخص نبوده، ولی واریز حقوق کاروزران به طور کامل و یکجا در کل ماه‌های کاری پرداخت می‌شود از این رو جای هیچگونه نگرانی نیست.
وی در خصوص نحوه ثبت نام در این طرح بیان کرد: کارورزی طرحی است که برای کاهش نرخ بیکاری تدوین شده و فارغ التحصیلان دانشگاهی با ورود به سامانه کارورزی و با عنوان کردن رشته تحصیلی خود در این سامانه ثبت نام به عمل آورده و دولت خود پرداخت حقوق کارورزان را به میزان ماهیانه ۳۱۰ هزار تومان به مدت ۶ تا ۹ ماه همراه با بیمه پس از اشتغال در واحد‌های شغلی عهده دار شده است.

انتهای پیام/ن.م

پرداخت معوقات کارورزان استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.