جذب و توزیع بیش از 4000 تن آرد در شهرستان فردوس

رئیس اداره صنعت، معدن فردوس از جذب و توزیع 4 هزار و 142 تن آرد در سال 96 در این شهرستان خبر داد.

مهدی صادقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:سهمیه تخصیصی آرد این شهرستان در سه بخش شهری،روستایی و عشایری 4 هزار و 296 تن بوده که از این میزان 4 هزار و 142 تن جذب و توزیع شده است.

 وی افزود:از این میزان 3 هزار و 67 تن در حوزه شهری، 739 تن در حوزه روستایی و 336 تن در حوزه عشایری توزیع شده است.

صادقی گفت:میانگین جذب و توزیع سهمیه آرد در این بخش ها توسط عاملین توزیع 97 درصد است و در سال گذشته مشکلی در زمینه جذب و توزیع آرد نداشته ایم.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت فردوس با اشاره به اینکه در حال حاضر 55 واحد نانوایی در سطح شهرستان فعال است،افزود:از این تعداد 41 نانوایی سهمیه بگیر(یارانه ای) و 14 نانوایی آزاد پز هستند. همچنین 41 نانوایی در مناطق شهری و 14 نانوایی در مناطق روستایی فعالیت دارند.

وی اظهار کرد:عمده نظارت های لازم در این بخش به صورت برگزاری گشت های مشترک توسط کمیته کنترل کیفیت آرد و نان و بازرسی های موردی انجام می گیرد که در این راستا در سال 96 تعداد 24 گشت مشترک و 350 مورد بازرسی از حوزه آرد و نان شهرستان صورت گرفته است.

صادقی گفت:در همین راستا در سال گذشته 11 فقره پرونده تخلف به ارزش 2 میلیون و 98 هزار و 750 ریال در حوزه آرد و نان تنظیم شده و جهت سیر مراحل قانونی و رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است

انتهای پیام/غ

بیش از 4000 تن آرد در فردوس جذب و توزیع شد

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.