آیت‌الله سلیمانی سخنران مراسم گرامیداشت امیر سپهبد صیاد شیرازی در خراسان جنوبی

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت:آیت‌الله سلیمانی سخنران بیست و سوم فروردین مراسم گرامیداشت امیر سپهبد صیاد شیرازی در بیرجند است.

آیت‌الله سلیمانی سخنران مراسم گرامیداشت امیر سپهبد صیاد شیرازی در خراسان جنوبیبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛امیر قوام یوسفی فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری گفت:ارتش دارای یک عقبه ی روشن و واضحی است که بدنه ی آن را مردم تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه مراسم گرامیداشت امیر سپهبد صیاد شیرازی ساعت 10 صبح روز پنج شنبه بیست و سوم فروردین ماه در محل مسجد امام حسین (ع) بیرجند با سخنرانی آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود،افزود:روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه به عنوان روز ارتش،روز یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه به عنوان روز ارتش با ولایت، بیست و هفتم فروردین ماه به عنوان ارتش و امنیت، بیست و هشتم فروردین ماه ارتش و محرومین، بیست و نهم فروردین ماه ارتش و اقتدار و سی ام فروردین میثاق ارتش با شهیدان نامگذاری شده است.

امیر قوام یوسفی به سه مناسبت شاخص قبل ورود به هفته ارتش اشاره کرد و افزود:انرژی صلح آمیز هسته ای،سالروز شهادت امیر صیاد شیرازی و شهادت امام موسی کاظم (ع) از جمله این مناسبت ها است که مراسمی در خصوص شهادت امام موسی کاظم و سالروز شهادت شهید امیر صیاد شیرازی در روز پنجشنبه بیست و سوم فروردین در محل مسجد امام حسین بیرجند با حضور نماینده ولی فقیه استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی با اشاره به روز جمعه در ورود به هفته ارتش گفت:برگزاری راهپیمایی خانوادگی در بند دره،شرکت در نماز عبادی سیاسی روز جمعه و اهدای خون از جمله برنامه های روز اول هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود:بیست و پنجم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی برگزاری مراسم جشن میلاد رسول را دارا هستیم ،همچنین بیست و ششم فروردین روز ارتش با ولایت ،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را خواهیم داشت.

امیر قوام یوسفی اضافه کرد:در روز دوشنبه  بیست و هفتم فروردین روز ارتش و امنیت،سخنرانی در مدارس و دانشگاه ها را با محوریت نقش ارتش در اهمیت امنیت و همچنین در بیست و هشتم فروردین روز ارتش و محرومین همراهی با کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی را خواهیم داشت.

فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی گفت:در بیست و نهم فروردین،روز ارتش و اقتدار ،نمایش حماسه آفرینی یگان های ارتش و رژه توانمندی های ارتش را خواهیم داشت.

وی افزود:در سی ام فروردین روز میثاق ارتش با شهدا ،تکریم و دیدار با خانواده شهدا و گلریزان شهدا را خواهیم داشت.

انتهای پیام/غ

سخنرانی آیت‌الله سلیمانی در مراسم گرامیداشت امیر سپهبد صیاد شیرازی در استان

برچسب ها: ارتش ، وزارت دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار