وظیفه ما تقویت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: فرهنگ و هنر هر جامعه جز ارکان و ساخت هر جامعه‌ای است و وظیفه ما نیز به عنوان متولیان فرهنگی تقویت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وظیفه ما تقویت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فاضل عبادی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرهنگ و هنر هر جامعه جز ارکان و ساخت هر جامعه‌ای است و وظیفه ما نیز به عنوان متولیان فرهنگی تقویت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی گفت: شهدای عزیز در راستای حفظ ارزش‌ها بسیار اثرگذار بودند و کارهای پرعمقی انجام دادند و رسالت ما حفظ و تقویت این ارزش‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: خوشبختانه استان فرهنگی همدان در زمینه دفاع مقدس پیشرو بوده و کارهای ارزشمندی را انجام داده و نمونه آن تقریظ‌های مقام معظم رهبری بود که برنامه شاخصی برای آن شکل گرفت.

وی افزود: امیدواریم با انسجام و صفا و صمیمیت و هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی و غیرفرهنگی که بودجه فرهنگی دارند، بتوانیم در راستای تقویت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشته باشیم.

عبادی با اشاره به اینکه شهید آوینی سید شهیدان اهل قلم است، گفت: شهید آوینی در ترویج شهادت و ایثار نقش ویژه‌ای داشت.

انتهای پیام/خ

تقویت و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه دستگاه های فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.